среда, 19. април 2017.

Krompir torta sa sirom

Opet sam listala stare brojeve Sale&Pepe. Što je tu bilo finih stvariiiiiii... Ovaj recept sam odabrala jer je jednostavan za pripemu a može da bude bogat prilog uz razna mesa ili jednostavan a fin ručak uz sezonsku salatu. 

Sastojci (za 4 osobe):
600 g mladih krompirića
300 g krem sira, može i sremski sir, može i feta pomešana sa pavlakom
2 jajeta
2 kašike rendanog parmezana
so i biber
bosiljak ili origano po ukusu
20-30 gr maslaca za posipanje



Krompiriće očistiti, oprati i kuvati ih u posoljenoj vodi oko 15-20 minuta. Ocediti ih.

Vatrostalnu posudu prečnika 24 cm podmazati maslacem, ako koristite pleh onda ga obložite papirom za pečenje. Izručiti krompire i svaki blago pritisnuti kašikom koliko da se malo "raspukne" ali da ostane u komadu.

Umutiti 2 cela jajeta, dodati krem sir, so, biber, parmezan i iscepkane listiće bosiljka. Ukoliko ne volite bosiljak onda možete da stavite i origano (kod mene ovaj put baš on). Sve lepo izmešati da se dobije ujednačena smesa pa preliti preko krompirića. Sve posuti kockicama maslaca.

Peći na 180-200C oko pola sata, da se smesa sa jajima ispeče. Voditi računa da ne pregori odozgo, ako počne baš da rumeni a nije ni blizu kraja pečenja, prekrijte alu folijom i nastavite pečenje.

Služiti toplo. Kod nas danas kao glavni igrač na stolu uz paradajz salatu. MM posuo i sitno seckanom ljutom papričicom, ja se uzdržala - ljuto mi otvara apetit a i bez toga apetiti mi je dovoljno otvoren!

Copyright by Vikend Kuvarica. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora, Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

Нема коментара:

Постави коментар