уторак, 23. мај 2017.

Slane galete


Jedna od grickalica na koju se brzo navučete, pa tražite još i još, i na kraju vrhom kažiprsta pokupite i poslednju trunčicu susama iz činije! Recept iz teta Danine sveske sa svakojakim receptima koji je kod mene bio na čekanju prilično dugo, sve dok nisam dobila aparat za galete! A onda...


Potrebno je:
125 g maslaca
125 g vode
125 g ulja
1 jaje
500 g brašna
50 g susama ili zrnevlja po želji
1/2 pak praška za pecivo
2 kašičice soli


Staviti vanglicu na vagicu i meriti: 125 g omekšalog maslaca, 125 g vode, 125 g ulja, 50 g susama, 500 g brašna, dodati 1 celo jaje, 2 kašičice soli i 1/2 pakovanja praška za pecivo.

Uključiti aparat za galete ili vafle, može i onaj za bakin kolač, poslužiće koji god da imate 😉

Zamesiti testo i praviti kuglice prečnika cca 3 cm. Ja sam pekla po 4 komada istovremeno u aparatu za vafle, dok se ne uključi zeleno svetlo i još otprilike 1 minut preko, koliko da malo porumene. Od ove mere sam dobila 32 galete. Jedan deo susama sam zamenila grubo mlevenim semenom lana.

Samo da napomenem da su ovi slaniši odlični sutradan, ili čak i drugi dan. A zgodni i da se ponesu za užinu. <3<3<3




©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2017. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima.


Нема коментара:

Постави коментар