понедељак, 12. март 2018.

Keşkül - Turska poslastica od kokosa



Ova lagana poslastica za mene je pravo otkrovenje! Izuzetno lako i brzo se napravi a svakog ko voli kokos, apsolutno će oduševiti. Da ne dužim, jer ako krenem da je još hvalim, ovaj uvod ima da potraje do sutra! 

(originalni recept) 

Potrebno je za 4 osobe:
5 dl mleka
40 g kokosa
1 kašika vanil šećera
60 g brašna
80 g šećera
kockica maslaca, oko 20-tak grama

Za posipanje:
tostirani kokos, pistaći, pečeni lešnik, badem, orasi, ja nisam žalila pa strpala sve to!

Prvo: čita se keškul, u stvari to u je nešto između u i i, mi koji smo učili nemački s ovim nemamo nikakvih problema 😊

Od mleka odvojiti jedno 2 dl pa to malo po malo dodati u brašno, mešajući i vodeći računa da ne ostanu grudvice brašna. Ostatak mleka zagrejati, dodati kokos, vanilu i šećer pa kad provri uliti i mleko s brašnom (kao kad kuvate puding!). Sve kuvati na tihoj vatri uz stalno mešanje, vodeći računa da ne zagori, jedno pet minuta, treba da se fino zgusne. Na kraju kuvanja dodati maslac i promešati da se rastopi.

Keşkül odmah sipati u male desertne činijice, pošteno podeliti na četiri dela i ostaviti da se malo prohladi.

Čime god da rešite da pospete ovu divotu, prvo blago tostirajte, sve će biti lepšeg i intenzivnijeg ukusa! Što se pistaćija tiče, ja sam koristila onaj običan, pečen, slani, seckan na krupnije komadiće, nama ne smeta ta kombinacija slanog pistaćija sa slatkim kremom, naprotiv!




Poslasticu dobro ohladite pa navalite sa svih strana! <3<3<3

P.S. Naravno da sam pravila duplu meru! Evo upravo sad se sladim jednom porcijom :) Ima još samo jedna stvar koja me kopka u celoj ovoj priči: šta mislite o jednoj maloj čokoladnoj tortica sa ovim kokos filom, a? Ima li nade?



©Copyright by Vikend Kuvarica 2016-2018. Sve fotografije i tekstualni sadržaj na ovom blogu delo su autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima. 

Нема коментара:

Постави коментар